Jestem szczęśliwym człowiekiem

Chciałbym się z Wami czymś podzielić. Wczoraj rozmawiałem z kolegą o tym, że potrzebuję czasu na stworzenie zamówienia, które z powodu choroby i natłoku innych obowiązków (między innymi z jego przyczyny) nie jest skończone. Zadał mi pytanie, czy w przeliczeniu na „pracogodziny” opłaca mi się to robić? Otóż w TWORZENIU rękodzielniczym, artystycznym, gdzie pracujemy duszą i rozumem (tak zwaną „lewą półkulą”), występuje inny przelicznik niż w pracy czysto zarobkowej.
„Siedzę w pracowni. Tam czas nie istnieje. Nie ma zegarków, panuje półmrok. małe ślepe okienko, ochronione przed podglądaczami blokuje dostęp do ludzkiego świata. Oświetlony jest stół, tak, bym mógł skoncentrować na „pracy”. To ona jest jedynym celem. Jest tym, co w całości przesiąka moje myśli i nadaje bieg moim ruchom. Ta całość izoluje wszystko dookoła, czyli właśnie utworzoną nicość – nicość powstałą w chwili wejścia do pracowni.”
Tak więc, jeden odpoczywa na imprezie przy alkoholu, inny śpi, jeszcze inny idzie do kina, jeszcze inny siedzi przy komputerze, a ja tworzę, Łącząc pracę z TOTALNYM ODPOCZYNKIEM i zostawiając przy tym coś po sobie. To coś daje ludziom radość, dlatego jestem szczęśliwy.chata3

Informacje o skrzatolog

Jestem Pedagogiem, Animatorem, Rękodzielnikiem, Pisarzem i Twórcą Gier (od planszowych, po skomplikowane gry fabularne w terenie). Uwielbiam powieści kryminalne Mistrza Arthura Conan Doyle i Krzysztofa Kotowskiego. Jestem też fascynatem Historii i Filozofii, mitów i legend. Uwielbiam Słowiańszczyznę i jej Baje - mądrość Prasłowian. W tym wszystkim zaistniały Skrzaty - to moja mądra i filozoficzna odpowiedź na ludzką głupotę określającą rzeczywistość, w której nakazano Nam żyć.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Słownik Skrztologa i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

