Wywiad rzeka

Skrzatolog wywiad rzeka
O skrzatach i pasji do skrzatów
O skrzatach mogę mówić i pisać dużo… Natomiast „czy to bajka, czy nie bajka” geneza tego co robię leży w tradycji rodzinnej, w miłości, cierpliwości i poświęceniu moich dziadków. To oni mnie wychowali, byli mędrcami w szkole życia, nauczyli kochać, ufać, wybaczać i wytrwale walczyć o idee. Walczyć o marzenia.

Miłość do natury i hartowanie postawy zawdzięczam im i niewątpliwie harcerskiej przygodzie – często ciężkiej pracy instruktorskiej.

Obecnie stoję przed spełnieniem marzenia wraz z tymi którzy mnie wspierali i wspierają – przyjaciołom, na których czele stoi najważniejszy z nich – moja żona.

Zapraszam do wysłuchania wywiadu radia Żak.

Konrad Dzięcielewski

Informacje o skrzatolog

Jestem Pedagogiem, Animatorem, Rękodzielnikiem, Pisarzem i Twórcą Gier (od planszowych, po skomplikowane gry fabularne w terenie). Uwielbiam powieści kryminalne Mistrza Arthura Conan Doyle i Krzysztofa Kotowskiego. Jestem też fascynatem Historii i Filozofii, mitów i legend. Uwielbiam Słowiańszczyznę i jej Baje - mądrość Prasłowian. W tym wszystkim zaistniały Skrzaty - to moja mądra i filozoficzna odpowiedź na ludzką głupotę określającą rzeczywistość, w której nakazano Nam żyć.
Film | Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Geneza powstania Skrzatów i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

