Wspomnienie – geneza

Moi rodzice są głuchoniemi, wychowywali mnie dziadkowie Jadwiga i Eugeniusz Stępniak. Na naszej działce w Krzywcu (między Aleksandrowem a Konstantynowem) spędziłem najpiękniejsze lata dzieciństwa, gdzie największym placem zabaw był las, a animatorem zabaw i prac dziadek. To on nauczył mnie obserwować i kochać naturę i w tym wszystkim wspaniałe baśniowe skrzaty. Dolina Skrzatów jest miejscem w którym spełniam wszystkie niezrealizowane marzenia dziadka tj. wielki klomb ze skrzatami, kominek w drewnianym domku, domek na drzewie – te marzenia były od zawsze moimi. Dzięki ich spełnieniu we Florentynowie mogę powrócić do krainy dzieciństwa, gdzie czuję obecność mojego kochanego dziadka. Pamięć nie umiera!Eugeniusz Stępniak

Informacje o skrzatolog

Jestem Pedagogiem, Animatorem, Rękodzielnikiem, Pisarzem i Twórcą Gier (od planszowych, po skomplikowane gry fabularne w terenie). Uwielbiam powieści kryminalne Mistrza Arthura Conan Doyle i Krzysztofa Kotowskiego. Jestem też fascynatem Historii i Filozofii, mitów i legend. Uwielbiam Słowiańszczyznę i jej Baje - mądrość Prasłowian. W tym wszystkim zaistniały Skrzaty - to moja mądra i filozoficzna odpowiedź na ludzką głupotę określającą rzeczywistość, w której nakazano Nam żyć.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Geneza powstania Skrzatów i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Wspomnienie – geneza

  1. elkas pisze:

    jesteś wspaniały. Twoja rodzina tez:)

Skomentuj

