Ptaki, nasi przyjaciele

Od powstania Doliny Skrzatów minął już miesiąc. Z jednej strony ten czas zleciał, a z drugiej… tyle się wydarzyło, tylu ludzi poznałem i na tylu się poznałem, że z pewnością nie był to czas pusty, stracony.

Poznałem też wiele zwierząt. W tym cały skrzacim zamieszaniu panuje harmonia-ustalona przez kalendarz i bieg natury w Dolinie Skrzatów. Byliśmy światkami rozwoju sikorek, które wyleciały 1 czerwca z gniazda, teraz mamy kolejnych mieszkańców – gniazdo cierniówek. 5 pisklaków ukrytych było w trawie i pokrzywach – znalazły się przypadkowo, podczas porządków. Dbamy o nie, a szczególnie o ich spokój. Wieczorami śpiewa słowik rdzawy, którego lęgowisko znajduje się w skrzaciej wiosce… słyszałem też kukułkę, ale widocznie była tylko przelotem. Gajówka, to kolejny mieszkaniec naszego skrzaciego gaju-tej nie da się nie usłyszeć! Co do Jarzębatki, to nie jestem pewien, ale być może, że również ma tu swoją siedzibę. Zięba jest chyba najlepiej słyszalna i jak na razie ty tyle co jestem w stanie usłyszeć:) To są moi przyjaciele, którzy koją i leczą duszę. Wczoraj spałem w dolinie i rano usłyszałem je wszystkie na raz! To był piękny początek, pięknego, skrzaciego dnia.

Zdjęcie200

Informacje o skrzatolog

Jestem Pedagogiem, Animatorem, Rękodzielnikiem, Pisarzem i Twórcą Gier (od planszowych, po skomplikowane gry fabularne w terenie). Uwielbiam powieści kryminalne Mistrza Arthura Conan Doyle i Krzysztofa Kotowskiego. Jestem też fascynatem Historii i Filozofii, mitów i legend. Uwielbiam Słowiańszczyznę i jej Baje - mądrość Prasłowian. W tym wszystkim zaistniały Skrzaty - to moja mądra i filozoficzna odpowiedź na ludzką głupotę określającą rzeczywistość, w której nakazano Nam żyć.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Park Dolina Skrzatów i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

